onsdag 23 december 2009

Trött, seg och grinig - men nu är det jul!

5.1 km på 31:27 igår! Tummen upp Magnus!
Att jag sen var seg, trött och grinig var en annan femma. Jag gjorde det i alla fall!
Imorse satt tröttheten kvar så Nemo fick sova länge och promenaden ställdes in. Det får bli senare idag istället. Idag är det jobb nu på förmiddagen och sen handla julklapp till frun med barnen. Julgransköp och skinkgriljering är kvällens aktiviteter.

Tills vidare vill jag hälsa alla "supporters" en riktigt
God Jul!


Jag kommer blogga under julen också, men det kan bli mer sporadiskt eftersom det är så många lördagar

Just det ja! Invägningen inför julen:

Dagens vikt:

93,2 kg (-0,7 kg sedan i söndags)

Målet med julen är att stanna under 94, 2 kg. Då har jag frossat lagom under alla lördagar...!
 
God helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar