måndag 7 december 2009

Arbetsam dag

Sådärja - möten på jobbet som ledde framåt rejält för min personliga del. Skönt och spännande inför framtiden! Detta är ju ännu mer "lök på laxen". Vore jag inte motverad redan så skulle jag blivit det nu.
Jag sitter och jobbar ett tag till. Jag hade funderingar på att ta en kvällspromenad, men en lång dag (började vi 7-tiden imorse) har satt sina spår så jag jobbar klart och sover istället ordentligt. Jag tror jag tjänar på det i längden!
Imorgon är det dags för en härlig morgonpromenad. Jag tror jag måste välja en annan väg än idag. Industritomter är intde det roligaste sällskapet. Jag kanske åtminstone kan hitta andra industritomter :-)

Imorgon kväll är det dags för första träningspasset enligt Szalkais träningsprogram! 5 km på 38 minuter. Jag har laddat för att springa på löpbandet i källaren på hotellet. Det ska bli skönt att slippa isande motvind med underkylt regn som fryser ansiktet... Jag gissar att jag kommer få min beskärda del ändå av det. Upplägget är ett något högre tempo än 38 minuter. Det ska nog gå utmärkt :-)

Dagens mat & dryck:

06:30 Frukost: 1 tallrik havregrynsgröt med jordgubbssylt, 1 glas vatten 2 koppar kaffe
12:30 Lunch: 1 panerad kummelfilé med kokt potatis och citron/dillsås, 1 glas mineralvatten
18:00 Middag: 1 ceasersallad med grillad kyckling, 1 glas isvatten
20:45 Arbetsmellanmål: 1 äpple
Under dagen 6 koppar kaffe och ett stort glas mineralvatten.

Hyfsat normal dag utan att hålla igen för mycket eller för lite. Idag är en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar