måndag 28 december 2009

Omstart

Hej alla glada! God fortsättning om jag inte redan sagt det "live".
Idag börjar jag om på allvar. Det skulle ha varit igår, men istället blev det första riktiga bakslaget. Denna gång helt medvetet. Efter att ha ätit denna julmat i flera dar hade jag blivit som besatt av pizza.

Sagt och gjort - igår körde vi pizza! En pizza med starkt kryddad köttfärs, salami och lök! Det var himmelriket!

Vägde in imorse:

Dagens vikt:

93,8 kg (+0,7 kg sedan förra invägning, men 4 hg mindre än målet - klart godkänt Magnus!)

Betade också av ytterligare ett 4 km-pass igår. Tiden var sådär... 5:59/km i snitt :-)
Detta trots seghet, trötthet och att jag gått upp under julen. Klart nöjd med tiden.

Idag blir det matlåda på jobbet till lunch. Middag får frun planera dessa dagar eftersom jag jobbar fram till nyår. Ska försöka sköta maten bättre än under julen den kommande tiden, hehe. Promenad 05:20 imorse. Den kändes trög idag. Faktiskt var Nemo piggare än jag, och det hör inte till vanligheterna :-)

Ikväll lutar det åt ett medelpass på Friskis. De kör gratisjympa i julledigheten så eventuellt går vi hela familjen. Vi får se hur det blir.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar