söndag 6 december 2009

Missbruk eller inte missbruk...

Tjenix! Måste fylla på med lite mer för dagen. Dagens vinstlott på vågen gav resultat i motivationen. Hade tänkt att mysa med barnen fram till bion vid 12, men jag smet ut en halvtimme. Oavsett om det är vikten eller motivationen som gör det så ser jag en klar förbnättring i tiderna!!! Körde exat samma upplägg som häromdagen som gav en snittkilometertid på 6.32. Idag, med samma känsla på tempot hela vägen, gav det 6.16. Måhända inbillning eller lördagens kolhydratreserv, men vem bryr sig?
Känslan säger att milen på under timmen åter är i spel, men det är ju inget direkt mål just nu (kanske en positiv bieffekt). 4,2 mil på 5 timmar är det istället som gäller!

I´m on the move (å det är inte lätt att stoppa 96,9 pannor)!!!!

Inleder Szalkais program med morgondagens vila. Tisdagspasset sker på löpband på Scandic i Helsingborg :-) (skönt att slippa väder och vind, för en gångs skull).

Är man måhända på väg in i ett träningsmissbruk när det känns så här?
"Nä, jag tänkte mysa med barnen" - tsssssss, säkert! Om så skulle vara fallet - ÄNTLIGEN! Intressant att det skulle behövas 42 år och övervikt...

By the way - Planet 51 var sevärd med barnen!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Fortsätt med det! Men jag är
    naturligtvis stolt oavsett hur det går! Det viktiga är ju att man gör så gott man kan!
    Ps Hoppas Amandas pizzor blev braDs
    mamma

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag säger som till alla - stolt kommer jag vara efter 5 juni... Fram till dess borrar jag ner skallen och kör!
    Amanda var nöjd med pizzorna - trots att vi vek dem dubbla :-)

    SvaraRadera