onsdag 9 december 2009

Seg å trög

Mårning! Inte god, men morgon... Trött efter lite för mycket arbete igår kväll och dessutom trögare än vanligt pga första passet igår. Kände inte till att man kunde ha träningsvärk i "fotknölarna"... :-) Allvarligt så har jag träningsvärk på båda sidor om foten, båda sidor om fotknölarna. Troligen beroende på att jag startade lite för snabbt i löptempot igår, utan att värma upp ordentligt. Skyll mig själv allstså!

Imorse var promenaden otroligt seg och tråkig. Trött och seg är ledorden denna morgon!

Idag får jag i alla fall åka hem till mina barn och frun! Det är hur mycket värt som helst.
Perfekt att få sällskap på morgonpromenaderna igen. Kollegorna var helt ointresserade. Konstigt att de inte vill gå upp 05:30 och ta en promenad...

Gäsp...

2 kommentarer: