torsdag 24 december 2009

Julklapp

God jul till er alla! Och en God jul till mig - en bra dag i min träningshistoria!

Idag 6,15 km på 36:44 - snittiden 5:58/km var det ett tag sedan man hade i 6km :-)
Oerhört stolt och nöjd. Som grädde på moset tog det ca 2 minuter att få ner pulsen i vilopuls.
För att göra mig ännu mer glad var det första gången jag hörde iPoden säga ".. current pace - four minutes..."! Med andra ord snittade jag just då 4 min/km. Shit alltså! Det kanske blir bra tider på milen också av det här!

Nåja - KAN det ha varit marmeladmackan imorse? Oavsett så är jag grymt nöjd och glad! "Lördagshuvudvärken" är också bortsprungen. Vilken härlig julafton det blir!

Jag önskar alla en riktigt god jul! Och Jonny - tack för lördagsgodiset! Ska börja missbruka chokladen inom kort (frun tycker jag behöver duscha efter rundan...) :-)

Stora julkramar!

PS! Tjuvvägde mig - 93,1 kg idag...

1 kommentar:

  1. Vi hejar på Dig Magnus! Vi ses i morgon!
    julkramar från mamma, pappa och Mattias

    SvaraRadera