måndag 18 januari 2010

Morgonpromenader igång igen

Från hotellet gick jag en vända i nysnön här i Helsingborg. Samma väg tebax - Suck!
För att göra livet roligare lyssnade jag på en ljudbok - Den dubbla tystnaden av Mari Ljungstedt. Verkar lovande, men hann inte så långt att det hann bli några förvecklingar :-)

Körde också igång RunKeeper så att jag loggar allt jag gör.

Idag är det annars vilodag. Efter gårdagens pass känner jag faktiskt mig en smula mörbultad. Ingen träningsvärk, men en trötthet i hela kroppen. Jag hävdar att det är snömoddens fel. I annat fall hade tiden varit roligare och kroppen i bättre skick. Jag kan också notera att "överträningsradarn" inte varnat så det borde inte vara överträning. Framtiden får utvisa...

Jag har idag ett intensivt pass på jobbet framför mig. Tidspressat projekt med "omöjlig" deadline.
Ska försöka hålla arbetstiden under 15 timmar idag...

Buss på allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar