måndag 4 januari 2010

Kvällspass i "räserpjuck"

Ett  6 km-pass med avslutande koordinationslopp stod på agendan för idag.
Min iPod hade äldsta dottern lyssnat på under dagen så den var urladdad när jag skulle ut. En 5-minutersladdning brukar räcka till en runda...

5 km på 29:03 och 6 km avverkade jag på 34:54. Superfart i de nya dojorna! Eller så var det att det bara var -6 gradert och svag motvind hem, hehe. Precis när jag skulle stoppa passet efter 6 km dog iPoden. Morr! Hoppas passet finns kvar så jag kan kolla kilometertoder å sånt sen.

Imorgon halvdag hemifrån jobbmässigt. Därefter är det den årliga bowlingen med brorsorna på agendan. Yngsta brorsan önskar sig det numera varje år i present (han fyller imorgon). Kul!

Därefter lätt middag och firande hemma hos mina föräldrar. Också kul!

Idag har diusciplinen varit bra. Ett par grovmackor till frukost, en hel del kaffe under förmiddagen, ett par bitar fläskfilé och sallad till lunch och avslutade med några pannkakor efter passet. Buss på Magnus! Nu jädrar ska det rulla på!

Imorgon ett likadant pass som idag - 6 km med två 100 m koordinationslopp efteråt. Hoppas kunna hinna det på dagtid då det är mycket trevligare när det är ljust!

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar