tisdag 2 februari 2010

Ingen träning av kroppen, men av knoppen

Tjing! Tebax igen efter 2 dagars bloggvakum. Förkylningen har fått ordentligt fäste i snoken och halsen.
Därför ingen träning. Jag har däremot suttit på kurs i två dar för att bli "Certified Scrum master". Cool titel som avser ett coolt arbetssätt för it-projekt. Utan att grotta ner mig i detaljer - shit vad mycket starkare ett team blir om det får formera sig självt jämfört med att nån står och kommenderar! En gammal uv som jag är riktigt impad av effekterna. Vi fick testa det mesta i teknikerna. Ascoolt är ordet!

När det gäller träning och vikt är väl kursande ett par dar inte det bästa... Man sitter mycket still och äter gott! Dessutom, som sagt, infektion på det! Det kan bara sluta på ett sätt :-) Viktuppgång... Det är säkerligen vad jag har att se fram emot på söndag. Men det är OK! Det är inte det viktigaste vad EN vecka säger och dessutom har jag ju sagt tidigare - det är OK att misslyckas, bara man inte gör det ideligen...

Näe - slutkörd efter två intenisva, mnen otroligt givande dagar. Dags att se till att detta inlägg blir kort...

Åter igen när jag piggnar på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar