torsdag 25 februari 2010

Helt fantastisk upplevelse

NOT! Igår kväll kom jag hem efter en märklig tjänsteresa. Sjuk, eländig och kinkig såg undertecknad fram emot att få träffa sin familj. Så skedde också, men den igenkorkade hjärnan höll i sig (tack och lov att flygningen gick bra öronmässigt)! Trött, seg och snorig var de underbara symptomen...

Imorse kom förklaringen! Jag måste ha ätit nåt väldans olämpligt i Skåne för morgonens upplevelse var inte en sådan som lämpar sig för bloggande. Låt oss bara säga så här: En stor del av dagen har jag ägnat sittandes på muggen! Suck!

Vad är det egentligen som gör att detta inträffar? Varför jag? etc etc Jag vill ju bara ut och kuta med min fina nya Garmin :-(

Nåja, nu vet ni i alla fall varför jag kommer vara en smula frånvarande bloggmässigt - och har varit så den gångna veckan. Jag kapitulerar nu för infektioner och dålig mat och lutar mig tebax ett tag...

Åter när magen och resten av kroppen är i spel igen...

3 kommentarer:

  1. BK?

    Gick ju lite väl snabbt där...

    SvaraRadera
  2. Krya på dig. Frustrerande när man är träningssugen och tillråga på allt är nybliven ägare till en Garmin...

    SvaraRadera
  3. @Mandus
    Inte omöjligt, fast jag misstänker Scandic!
    @Roadrunner
    Frustrerande som 17, men kanske kan jag spara just det till nån backe på maran...

    SvaraRadera