söndag 9 maj 2010

Halvsnuvig och inställt pass

Jaha - då har "halsnuvan" slagit till! Snuva längst bak i näsregionen och "kli i halsen" gör att jag ställer in dagens långpass. Jag ska dessutom på tjänsteresa igen varför jag inte vill riskera fullt utbrott av megasnuva :-)

Det känns ändå skönt att kunna ställa in ett långpass utan att oroa sig över att "hamna efter". Jag är inte speciellt orolig över detta och kommer ge mig på träning när det värsta släppt igen.

Kort inlägg idag, men så får det bli! Ha det!

6 kommentarer:

  1. Kort kommentar; Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. @Ingmarie
    Tack! Gahhhh - dunderförkyld på hotell är ingen hit!

    SvaraRadera
  3. Nä, se till att bli frisk nu! Detta funkar ju inte! ;-)

    SvaraRadera
  4. Nu börjar jag bli småorolig. Hur mår du???????????????

    SvaraRadera
  5. @Alla
    Tack för att ni hojtar till ibland! Nu är liket åter och varvar upp igen :-)

    SvaraRadera