fredag 16 april 2010

Många frågetecken

Det är mycket nu! Just för tillfället består mitt liv av en hel uppsjö frågetecken som behöver rätas ut. Mitt minsta problem är träning och maraton :-) DET känns ju bra ändå.

Det mest akuta frågetecknet just nu är huruvida flygrummet ska öppnas för flyg mot Kina. Planen var ju att jag med ett gäng kollegor skulle bege oss mot Peking imorgon mitt på dagen. Just nu ser det ut som om Islänningarna kommer förhindra det :-) Nåja, det kommer fler chanser...

Träningsmässigt vilade jag igår av den enkla anledningen att schemat skulle bli lite konstigt i Kina om jag gav mig på ett löppass första dagen. Därför tänkte jag avvakta till idag och ta lite längre pass - kanske en mil, eller där i krokarna. Nu är dessutom minsta dotterna fortfarande hemma efter en kräknatt natten mellan måndag och tisdag och det gör att planeringen ser ut att spricka. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Det finns fler frågetecken, men de är inte direkt akuta och en löprunda kanske rätar ut en del av dem. Återstår att se.

Så - väntar ni därute på ett "dräpande inlägg" eller världsrekord - fortsätt vänta :-) Men jag kommer igen så småningom!

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt med Kina men förhoppningsvis blir
    resan bara uppskjuten!

    SvaraRadera