onsdag 16 mars 2011

Så var det uppförsbacke igen...

Snuva i snoken, ont i halsen och feber. Kort sammanfattning av den uppförsbacke som givetvis kommer efter det sköna utförsrullandet jag haft några dagar nu :-)

Igår ställde jag in morgonspinningen, imorgon är ett corepass bokat. Återstår att se om orken överstiger segheten imorgon bitti vid 6.45. Givetvis ska jag vara "fit", annars ställer jag in även detta pass.

Ser jag tillbaka i backspegeln så är det ju såhär det ska se ut :-) Lite uppför, lite nedför och sen en rejält backe uppför för att få en skön nedförsbacke. Livet går upp och det går ned. Det är inget att gnälla över utan bara fokusera på att bli frisk så jag kan fortsätta planen. Då med lite "lugnare" start så jag inte får uppförsbacken direkt... (även om jag vet att den kommer)

Nu blir det en stund framför dumburken och lite "hemmafru-tv". Kanske en tupplur när det är som tråkigast? Jag lär nog somna blixtfort som det känns nu. Hörs vidare imorgon, världen!

*snörvel*

5 kommentarer:

  1. Som du skriver det går upp och ner Magnus men efter ett lite längre uppehåll brukar i alla fall jag vara väldigt sugen på att komma igång igen och det brukar gå snabbt att komma tillbaka igen.

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vet hur trist det är med snörvel. Du kommer säkert ihåg min höst vilket inte är en tröst men tack för all pepp då. Så dags för lite pepp tillbaka, go go go Magnus snart är det vår och ljusa kvällar så håll ut :)

    SvaraRadera
  3. @Staffan
    Jag ÄR sugen :-) Jag ska försöka vara förståndig och inte "bränna" starten... Å tack!

    @Jesper
    Jepp - minns din höst! Försker undvika en sån rejäl vända, men kör många små just nu... Tack för peppet!

    SvaraRadera
  4. Om du tror det kommer en uppförsbacke så gör det garanterat det...
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. @Ingmarie
    Tack! Statistiken talar för att det alltid kommer en uppförsbacke. Ibland dröjer den länge, ibland inte alls... :-) Det viktiga är väl att kunna ta sig över krönen!?!?

    SvaraRadera