lördag 28 november 2009

Slow start

PUH! En "slow start" på resan med ett Baspass på Friskis & Svettis med båda döttrarna (5 och 9 år gamla).

Dagens huvudtema är annars julpynt inför första advent imorgon - Herregud! Snart kommer snön och det ska löpas i minusgrader och motvind. Tur att det är lördag i dag i alla fall. Lördagar kommer jag betrakta som "frizon". Vad detta innebär får framtiden utvisa - men garanterat kommer jag ha som mål att INTE tänka på vare sig kalorier eller löpkilometrar dessa dagar. Om Anders Szalkai tycker annat får jag revidera planen... Det återstår att se 30 november när träningsprogrammen spikas!
Idag svängde farsan förbi. Han och morsan kom hem häromdan efter fyra veckor på Tenerifa. Jobbigt - eller hur!?!?!?

Å inte nog med den frestelsen - de hade två ICA-kassar med godis till oss och barnen (kanske var det bara till barnen...nåja...). Undrar om de läst nåt på bloggen...
Taskigt att utmana med såna frestelser, hehe. Hur som helst - tack för det!
Nåja, man får väl jobba hårt mot första bakslaget :-) Idag ska adventsstakar och stjärnor upp tillsammans med julgardinerna.


Tack Eva för att du gjorde det mesta medan jag och tjejerna jynpade!


Spänningen stiger nu inför måndagens första invägning för min del - hur illa är det????? Trevlig helg önskar jag alla som mot all förmodan stannar till här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar