måndag 11 juni 2012

Lite lost!

Igår blev det en runda... Jag vet inte hur långt och inte heller hur snabbt/sakta...

Jag är helt enkelt lite lost - ja, mer än vanligt alltså! Jag saknar min Garmin eller ett annat verktyg som kan hjälpa mig få lite ordning och struktur :-) Jag hoppas Garmin återkommer inom kort och är helt reparerad!

Oavsett hastighet och sträcka så var det tungt - j-ligt tungt på ren svenska! Jag skulle gissa på att jag drog på lite väl första 2 km och att det straffade sig senare. Jag gissar också att det blev en 5-6 km (eftersom jag vet var jag sprang). Jag hade väl nästan detta på känn eftersom det kändes så himla bra häromdagen!

Efter regn kommer solsken och tvärtom :-) Men jag är envis och kämpar vidare! Idag vidtar anmälan till nästa års mara... Ascoolt när väl anmälan blir klar :-)

Sen är det ju dessutom WWDC ikväll - det ska bli spännande att höra vad fruktföretaget tar till för grepp ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar