fredag 8 januari 2010

Nyfostrat psyke...

Hehe - för att spinna vidare på Roadrunners kommentar på mitt tidigare inlägg - nu är psyket mer fostrat!
Nåja, det är en bit kvar till hans 14 km i minus 22. Men 7,2 km i minus 14 kanske räknas som någotsånär uppfostrat :-) Underbart att få löpa i dagsljus!

Jag VABbar idag och fick hjälp med barnpassning i ganska precis 41:48 minuter. Rätt godkänd tid för att vara mig. Kring 5:50/km! Skitnöjd! Framförallt nöjd med att komma mig ut!

Blir lite kort idag eftersom en iPhone 3GS inhandlades igår. Idag måste det kompletteras med silikonskydd, displayskydd och KANSKE ett sportarmband. iPhone ska ersätta min trogne följeslagare iPod Nano hade jag tänkte. Åtminstone på sikt. RunKeep verkar vara en grejt applikation. Vi får helt enkelt se hur det utvecklar sig. Dock - vilken grym telefon iPhone är! Blixtsnabb och sexig :-)

Åter imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar